Glass och dålig karaktär

Jag har varit riktigt duktig nu :)
Har läst ut en bok på ca 300 sidor och fixat filmerna.
Nu skulle jag vilja ha glass, men jag får väl nöja mig med middag istället :S
Och kanske kvällsfika senare vid 22 :)

På min lediga dag så vill jag njuta av allt det där goda och bara ta det lugnt, men tji fick jag för att jag ska vara duktig.
Men jag har ju aldrig riktigt fattat det där med att bry sig om vad folk tycker och tänker om mig.
Så då kan väl jag ta och äta lite glass ;) hehe
Nej, usch, vilken dålig karaktär jag har när det gäller godsaker :)
Måste stå emot och rycka upp mig :)

Nu blir det middag och sen så blir det väl en bok till eller kanske en film :) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0