Gammal musik och Jersey Shore

Jag har hittat en gammal spellista med riktigt gammal musik, iaf för min del. Tror inte det är många som har hört dessa låtar :) men sköna är de iaf.

Har legat och tittat på film och pratat i telefon om vartannat :)
Jag har visst namnsdag idag(torsdag) har fått mitt första grattis på namnsdagen av David och Angie :)
Tokungar ;)

Nu ska jag väl sova om jag ska orka kliva upp imorgon också.
Ska till Bäcklösen och umgås lite med gumman imorgon, vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Det löser vi nog säkert :)

Men nu letar jag efter Jersey Shore box, för jag vill se alla avsnitt, har missat så mycket :)
Tror det är bästa reality serie jag någonsin har sett :) hehe

Äsch, god natt gott folk, dröm sött ;) *puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0