Fem års plan och delmål

Ja, min kväll och min ledighet är över.
Jag vill säga äntligen, samtidigt som jag tycker det är lite synd. Jag skulle gärna har tagit någon dag till, men vad sjutton skulle jag hitta på då?
Jag har ju som sagt inte mycket till liv så jag kan väl lika bra jobba tills jag kommer fram till något bättre.

Jag har en fem års plan, men frågan nu är hur jag ska lösa den första biten.
Ska titta upp mina möjligheter och på så vis är ena delen avklarad. Sen så är det bara att jobba arslet av mig tills de här fem åren har gått och jag kan genomföra detta.

Måste bara påminna mig själv vad målet är emellanåt så jag inte tappar fokus.

Nej, nu tänker jag sova för jag ska försöka vara nyttig denna vecka och då kastar jag mig ut på en promenad innan jobbet imorgon bitti :)
Jag måste lyckas med några av mina del mål iaf ;)


Kommentarer
Postat av: David

Jag är stort fan av din blogg Tessan men lite fler inlägg vill ja se !!

2012-04-23 @ 04:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0