En bättre hälften sökes ;)

Nu är jag hemma hos mig igen :)
Har precis lyckats smörja in ryggen själv, nja halva ryggen fixade jag visst inte, men nästan så :) hehe
Där det behövdes som mest lyckades jag nå, resten får jag sköta om extra imorgon efter duschen. Men frågan är hur fan jag ska kunna tvätta mig på ryggen imorgon...
Jag vågar verkligen inte använda någon skrubbborste eller så.
En stor nackdel med att vara singel nu, kunde fan annars fått hjälp av den bättre hälften.
Men, men jag får fixa det på annat vis :)
Uppfinnar-TT får komma upp till ytan imorgon ;) haha

Imorgon så ska jag nog våldgästa Alexandra en stund :)

Sen blir det väl att planera fredagen med Sandra :)
Det blir fest med tjejerna och sen några killar från Hållnäs av alla ställen. Men ingen hemma fest tack och lov, utan vi sticker ut på heartbreak i Gävle och göra ett litet helvete för dem som jobbar ;) haha
Förfest hos Sanna gumman innan, men det blir bara för oss tjejer innan vi möter upp de här killarna sen.
Sandra säger att vi har festat ihop med dem förr, så jag bör känna igen dem :) haha
Det var visst en fest i Sandarna då Sandra och jag bada i poolen i bara underkläder. Fråga mig inte var vi fick den jävla idéen ifrån ;) haha
Men kul hade vi :)
Och lika kul blir det på fredag, synd att inte alla mina vänner går ihop. Det hade fan varit roligt att göra en lika stor och lyckad fest som min 25års fest :D haha

Kanske kan ordna något i sommar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0