Dubbel-middag

Japp, det blev middag på 2 ställen idag :) haha
Först lite korv och potatis hemma, sen gick jag till jobbet för en kopp te, slutade med en barn Acapulco innan jag nu ligger hemma i sängen och slöar mig :)
Jag har varit extremt dålig på maten de 2 senaste dagarna så jag kompenserade med 2 middag idag ;) haha
Visst är jag smart?!

Jag hade tänkt myst i sängen med mitt egen köpta påskägg och lite teve tittande. Men jag hittade inte godiset jag gillar, så jag skiter i godiset och teven och läser min bok istället :)
Imorgon blir det att jobba 3 timmar innan man kastar sig hem och byter om inför kvällen med tjejerna :)
Längtar, men jag har fortfarande inte kommit på vad sjutton jag ska ha på mig.
Har kommit fram till att det blir jeans iaf, för det ska visst bli för kallt för tights :S
Men toppen måste vara ganska lös eller så måste den vara öppen i ryggen så jag inte har något som fuckar up min rygg.
Ursäkta svenskan.
Är glad för att jag slipper jobba hel helg denna helg, jag vill ta det lugnt och njuta av min lilla ledighet som jag har :) hehe.

Kom precis på att jag måste hitta ett sätt att ta mig hem på imorgon efter krogen. Undrar om det går några bussar eller tåg...


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Man kan åka taxi!!=))

2012-04-05 @ 21:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0