Draken kommer

God morgon, idag är det måndag om någon har missat det :)
Ligger och lyssnar på skön musik så här på morgonen.
Och försöker vakna till liv så här tidigt :)
Det kanske inte är tidigt för alla andra som nu börjar jobbar efter en ledig helg. Troligen har ni varit igång i några timmar redan, men jag som jobbar i en helt annan dygnsrytm hatar att kliva upp tidigt :) hehe.

Jag börjar bli nervös inför morgondagen :)
En stor del av min rygg kommer snart vara täckt med en härlig drake :)
Kan ni fatta det?! :D
Det kommer göra så ont, det är det som gör att jag blir lite nervös utav mig :) hehe.
Men tanken på att efter sommaren så kommer jag ha en isblå drake som klättrar upp på mig, gör att jag kan stå ut med tanken på den smärtan :)

Undrar om man ska kliva ur sängen nu och tas sig en dusch innan jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0