Döende

God morgon, varför är jag så trött idag? Kan det bero på att jag har sovit för lite?
Jag tror fan det, idag är det söndag om det är någon som har missat det. Och jag jobbar bara 9 timmar och det är egentligen det bästa för då jag jag lägga mig tidigt och på så vis kanske sova ikapp några förlorade timmar innan jag ska köra måndag och tisdag också.

Det blev ett väldigt kort inlägg inatt, jag var så JÄKLA trött att jag inte visste om jag skulle orkar avsluta inlägget, då är det fan illa :)

Nu ska jag kliva upp och duscha av mig lite grann innan jag beger mig av till jobbet igen, ska in lite tidigare då jag har lite förberedelser att ordna med innan öppning :)
Det mesta tog fan slut igår, hade så mycket avhämtning och servering att vi fan fick röra på arslet ordentligt :) haha
Ett smakprov på sommarens äventyr för vår del ;)

Nej, nu måste jag kliva upp om jag ska hinna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0