De 3 S:en, städa, spendera och springa.

Ja, nu är kvällen äntligen över.
Mamma kom över med Åsa och käkade lite mat med mig, ungefär 10-15 minuter efter att dem åkt så kom ett gäng på 9 personer som hade firma fest.
Jag lovar att den här kvällen för dem slutar med en rejäl baksmälla imorgon bitti.
Det var lite väl drygt mot slutet, iaf städdelen.
Fy fan vad de skitade ned, som tur kom Mossi och skulle fixa något på jobbet. Han hjälpte mig att städa undan lite grann annars hade jag nog varit kvar där ett bra jäkla tag.

Nu är jag äntligen ledig och jag ska vila upp mig så jag orkar köra på igen sen :)
Positiv jag är, ser bara jobb framför mig inget annat :)

Jag har betalat lite räkningar så här på kvällskvisten, imorgon blir det att spendera lite pengar med mamma på stan.

Jag är fortfarande spelberoende av det där spelet "Tree World" :) haha

Nej om man ska sova lite grann kanske, har funderingar på om man ska hoppa upp lite tidigare imorgon bitti och springa en tur på löpbandet eller kanske en tur utomhus.
Måste väl börja om jag ska klara av den där turen på 5 km i höst :) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0