Dåliga skämt och återupplivning

God morgon tror jag, jag somnade halv 7 imorse så jag är lite seg i kroppen och huvudet är totalt upp i varv :)
Men fan vad kul man hade med tjejerna igår ändå :)
Såna här kvällar blir alltid bäst, dem man inte planerar.
Massa snack och skratt :)

Fia och jag slog nog skrattrekordet igår då vi skrattade så jag fan blev kissnödig av att sitta på toaletten ;) haha

Nu tänkte jag bygga ihop bokhyllan innan jag rör mig mot pizza-dejten :)

Alltså saken är att jag kom hem efter 3 och låg i sängen halv 4, men jag var upptagen med telefonen till halv 7 imorse.
Hade en egen efterfest på sätt och vis ;) haha
Fia fick hjälpa mig hålla mig vaken för jag höll på somna och jag tror jag somnade till flera gånger också :)
Så jag var rätt så jävla dåligt sällskap ett tag där, tur att det bara vara jag som "hängde" med på efterfesten då ;)

Fy fan vad dåligt, men det är alltid roligare med de riktigt dåliga skämten :) haha :D

Nej, jag ska försöka få liv i Fia nu :)


Kommentarer
Postat av: Bordellmamma

Haha...nog fan är jag vaken...eller i alla fall så tittar mina ögon. Är helt off efter daten idag. Men jag längtar efter nästa date med "the gäng"

2012-04-22 @ 18:57:31
URL: http://rosadun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0