Blodigt ska det vara

Ja, idag gäller det :)
Är så jäkla nervös så jag vet inte om jag ska springa runt och fixa mig fort eller om jag ska gömma mig i sängen ;) haha

Fick ett pep-talk av Peter(bästa vännen) nu på morgonen, samtidigt som han tycker jag är totalt fläng i skallen då jag sa att jag fortfarande var trött :)
Enligt honom får man bara vara trött då man kliver upp 4 på morgonen och det är vinter med 30 minus grader ute.
Han är fan totalt tokig i huvudet, vid 4 på morgonen så kliver jag ungefär i säng, inte ur :) haha

Fuck, jag måste äta frukost idag, samt lunch och middag. Jag måste ha mat i magen och jag får inte slarva då jag ska sitta hela dagen där.
Jag som brukar köra med brunch varje dag :) haha.
Middagen blev så sent som kvart i 10 igår kväll, entrecote med lite pommes och bea :)
Älskar när det är blodigt ;)

Jag är verkligen nervös för jag tjattrar en massa idag, tur att jag bara skriver här ute och inte plågar någon stackare med mitt snack :D

Nej, måste nog in i duschen nu om jag ska hinna äta också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0