Bio, mat och positiv

Ja, jag nästan slängde i mig maten :)
För tåget gick ju nu 17.05 och jag hann med en minuts marginal :) haha.
Så nu är jag på väg för lite avkoppling.
Det blir bio resten av kvällen, jag har planer på att hinna med 2 filmer, men får se när jag kommer fram om det funkar ihop.
För man måste verkligen planera för att lyckas med det.
Men det kan nog bli att jag får en timmes paus mellan filmerna :)
Så jag behöver nog inte planera idag som jag brukar ;) haha

Jag har spenderat den största delen av dagen i sängen med massa filmer och massa naturgodis :)
Åt även upp en hel ananas. Okej, allt förutom skalet och bladen på toppen då :D

Imorgon så kör vi helg då, hur många är det som är taggade för en fest helg igen?
Alltså jag är glad att jag jobbar varannan helg, det gör att jag uppskattar min lediga helg mera :)

Positiva Tessan är igång igen ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0