Bästa jag någonsin haft

Vet ni hur skönt jag har det nu? ;) hehe
Jag ligger i min ny bäddade säng med sängkläderna jag köpte idag :) har även lagt den vackraste filten jag någonsin har haft ovanpå :)
Köpte 3 nya kuddar, så jag har 5 kuddar allt som allt nu i sängen :D
Jag är så nöjd med sängen att jag vill aldrig resa mig igen :D

Har även satt upp 2 DVD hyllor, ska sätta upp bokhyllan imorgon efter stan med mormor. För jag har inte riktigt orken för det ikväll, tror det beror på för mycket godsaker under dagen, brände bort lite då jag kämpade med hyllorna.
För ett tag var jag nära på att kasta iväg skruvmejseln och skita i allt. Var till och med nära på att ringa efter en hantverkare eller lillebror.
Men jag tog några djupa andetag sen så gick det plötsligt bättre, eller så beror det på att jag testade en annan skruvmejsel ;) haha
Men jag lyckades få upp dem utan allvarliga skador :)

Ska väl sova strax, har tänkt ta en promenad innan mormor och jag åker imorgon bitti.
Halv 10 så kommer taxin, det är bäst att jag är klar med allt tills kvart över iaf :) hehe.
Så jag får röra på fläsket tidigt då.

Nej, nu tänker jag strunta i det här och bara mysa i min underbara säng och lyssna på Il Divo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0