Ånger, vettig och försök till att använda hjärnan

Jag ångrar mitt beslut om pizza, jag blir alltid så mätt att jag mår dåligt efteråt. Det blev inte bättre idag bara för att jag längtade efter pizzan heller.

Den här veckan som kommer nu måste jag nog bara hålla mig till kaninföda som morfar säger.
Håller jag en vecka med sallad så bör det går lättare sen, tycker jag :)

Nu ska jag möblera om lite i rummet, bokhyllan är klar, men tyvärr får den inte plats där jag hade planerat in den.
Så då måste lilla tanten börja använda hjärna som hon fick som gåva då hon ramlade från himlen ;) haha
Eller blev jag utsparkad från helvete?! ;)
Jag har fan bara dåliga skämt idag och de är så dåliga att jag själv skäms.

Resten av dagen består utav att tvätta lite kläder, dammsuga och städa undan allt från igår :)
Var en riktig liten skitgris inatt när jag försökte krypa i säng ;)
Skitgris för min del betyder att alla mina kläder hänger på stolen och inte på golvet som de flesta andra gör :)

Ingen vettigt person som kommenterar mina inlägg längre?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0