Almost ready

Japp, klar för idag iaf :)
Men det kommer bli några sittningar till innan jag är helt täckt ;) haha.
Den blev större än vad jag hade tänkt mig, men fan den ska vara så här stor, passar så mycket bättre.
Nu däremot hettar det och svider på hela min rygg och bägge axlarna :)
Så ni får en lite idé på hur stor den är :) haha.

Nu ska jag till jobbet en snabbis och snacka med Linda och Mossi/David och käka lite mat kanske ;)
Sen blir det äntligen hem till mig eller mamma, får se hur det utspelar sig :)

Trött är jag iaf, har egentligen inte gjort så mycket idag, bara plågats i några timmar :)
Men jag vet att detta kommer bli perfekt när det är klart iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0