2 dagars och skyltar

God morgon, det blev visst 2 dagars denna helg :)
Inte riktigt meningen men hade iaf jävligt kul igår.
Hade även kul i fredags, men krogen är verkligen inte min grej, trivs bäst med folk jag känner och som är lite mer avslappnade :)
Blev visst lite drinkar igår kväll/natt och jag fick ner mamma också :)
Idag blir det att förbereda inför påskmiddagen med familjen, mormor och jag hade tänkt handla lite på Lidl nu på förmiddagen, men upptäckte precis att det var stängt idag :)

Då har jag bestämt mig för att krypa ner i sängen igen :)
Det är fan så mycket skönare än att sitt uppe och uggla några timmar ;) haha

Igår kväll så upptäckte jag, med hjälp, att vi har en stor skylt utanför jobbet, och tyvärr är den inte så speciellt fin eller passar in till restaurangen.
Det var en upplevelse för sig då man plötsligt står och gapar åt att man hade en skylt överhuvudtaget ;) haha

Nej, nu kryper jag ner helt under täcket och sover en stund :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0