Shopping

Ja, det blev lite kläder för min del också idag :)

Jag var ju med Alexandra och Mio till Knivsta för att köpa lite kläder.
Vi lyckades fixa allt så vi kunde ta tåget direkt tillbaka från Knivsta så vi slapp vänta så länge.
Väl hemma i Tierp så blev det att kika efter en sån där halvponcho med ärmar i en lätt modell som jag letar efter.
Som den där brandoranga som jag köpte på NewYorker förra veckan, fast i svart för jag vill ha något som är neutralt och verkligen går ihop allt annat jag har.
Men hittade tyvärr inget sådant, jag hade sett en på Jessicas mode i gamla optiker butiken bredvid Flitiga händer här i Tierp.
Jag och Alex var in där och tittade, men tyvärr så fanns det, enligt min smak bara äldre damkläder där.
Sådan där kläder som jag förväntar mig fina damer i 60-80års åldern bär.
Inte riktigt jag, kanske hade det var snyggt om jag hade hittat en fin blus som hade passat ihop med ett par höga svarta byxor.
Men inte ens någon fin blus hittade jag, så det fick vara.

Men vi vandrade vidare till Moniques,min älsklingsbutik som ni kanske har försått :)
Där hittade jag heller inte en sån där halvponcho, men lite andra grejor istället :)

Har redan en liknande tröja, men som har bredare ränder.
Samt denna modell är lite kortare i fram och det är tänkt att man ska använda den ihop med ett linne.


Bilden kanske inte var den bästa :)
Men en helmysig tröja som jag bara älskar, har flörtat länge med denna tröja och äntligen så fick den följa med mig hem ;)

Även denna bild blev konstig.
Man kanske ska skaffa en bättre kamera?
Detta blev en slags halvponcho fast utan ärmar och svart, det som fick mig att tveka lite först var "spetsen" nertill, men det såg inte lika knasigt ut på mig :)
Man kan även sätta dit ett bälte för att ge det lite mera, så mitt nästa inköp blir ett par bälten som jag kan använda mig utav :)

Jag har fått en fläng då det gäller kläder nu förtiden, har förnyat hela min garderob och jag är ganska så säker på att det inte kommer sluta riktigt ännu heller :)

Jag öppnade precis posten och jag har blivit kallad till förhör gällande bråket på Bennys Grill för några helger sen.
Jag vet inte om jag ska kalla det tur eller inte men det kommer ske på en tisdag då jag är ledig från skolan.
Men det är ju min lediga dag! Jag vill sova ut då!!
Men det är bara gå dit för annars så skickar de ut någon för att hämta mig, det känns inte så tryggt :S

Ja, pojkar och flickor jag känner inte för att skriva så mycket mera nu.
Är trött och har en sådan mensvärk att jag har lite problem att fokusera.

Men imorgon så ska jag till frisören iaf och fixa till den katastrof som jag kallar min frisyr :S haha :D

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0