Uppdraget

Mitt uppdrag idag var att titta på Korpen fotboll och meddela Knutte hur det gick.
Killarna vann med 1-0, då de spelade mot Atlas Copco.
Förra gången då de mötte dem så gick det lite hett till, denna gång så blev det inte så mycket bättre :)
Det blev lite gormande, eller lite och lite ;) haha

Nu sitter man faktiskt och "kikar" och lyssnar på rapport, det trodde ni verkligen inte om mig ;) hehe
Men morfar lånar min teve då hans är i mormors rum och mormors teve är i sommarstugan.
Så man är snäll och lånar ut den :)
Jag ska egentligen ha varit i morbrors lägenhet nu och fått bott lite själv.
Men då jag ska jobba hela helgen så känns det skönare att vara nära en skön säng ;) haha
Jag känner mig inte så motiverad att köra moppe varje morgon och natt till och från jobbet.

Nej, nu ska jag nog borsta tänderna och sen krypa i säng.
Men jag vet inte, jag känner mig trött men jag känner för att utnyttja tiden bättre.
Jag kommer ju inte kunna vara social mot någon denna helg och jag har börjat sakna mina vänner så förskräckligt mycket :)

På onsdag så blir det stockholm och Gröna Lund för att fira Sanna som fyller år :)
Så något kommer hända i veckan som kommer iaf :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0