Rutiner

Nu ska man få sova lite grann igen. Det känns som att den enda gången jag har tid för mig själv så sover jag.

Så här ser mina dagar ut:
Vaknar
Duschar
Sminkar mig
Borstar tänderna
Fixar håret
Klär på mig
Går/ cyklar till jobbet/skolan

Sen så när jag är hemma:
Äter mat
Borstar tänderna
Tvättar bort sminket
Sätter igång Spotify
Kikar lite på Facebook och mailen
Klär av mig
Lägger mig och sover

Sen så börjar det om igen nästa dag, jag känner snart mina kunder bättre än mina vänner.
Det känns lite fel det där, men det är förhoppningsvis bara en period :)

Mammas lilla vovve Molly sover över hos oss idag, så idag bröts mitt mönster lite grann med att jag gick en promenad med henne innan jag började käka :)
Det är stjärnklart nu :) Det är uppväger lite grann för den där tråkiga sysslan att gå ut med hunden ;)

Imorgon så blir det skola, efter skolan så ska jag över till Sandra en stund och hämta min moppe.
Jag vet inte om jag vågar gå in, för de är sjuka där hemma och jag har inte tid att vara sjuk just nu :D

Torsdag så blir det bio med lillebror, det är bestämt nu :)

Nej, ska sova nu, tänkte gå upp tidigt och fixa lite läxor innan skolan.

TT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0