Morgondagen

Imorgon ska jag och mamma in till Uppsala och göra en hemlis.
Men innan dess så ska vi kika runt lite på stan, sen tar vi hemlisen så där efter 14-15.
Efter det så får vi se om vi orkar fortsätta dagen i stan, hoppas det :)
För då hade jag tänkt att vi skulle gå på bio och ta det lite lugnt och mysa lite :)

Men mamma är riktigt nyfiken på vad hemlisen är, har man lyssnat lite grann på vad jag har snackat om tidigare denna månad så vet man exakt vad det är :)
Så man får helt enkelt skylla sig själv nu tycker jag ;)

Vad har jag gjort de senaste dagarna?!
Jag har tagit igen mig psykiskt, det har varit lite väl mycket den senaste tiden och jag försöker verkligen komma ikapp nu.

Nu ikväll/natt så har jag varit på en lite promenad genom Tierp och kikat på sådant som jag har värderat högt i min barndom eller tonår.

Jag kommer sakna allt senare, men min dröm är att få komma ifrån Sverige, inte bara Tierp.
Jag älskar Tierp med alla dess tokiga människor och idioter, men jag behöver komma härifrån.

Så när jag är klar med utbildningen vid året slut så kommer jag sticka iväg, kanske inte direkt vid avslutningen.
För jag behöver pengar för att kunna genomföra detta, så jag säger tack och lov för mina besparingar.

Men nu ska jag försöka sova så jag inte är trött imorgon när klockan ringer :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0