MÄTT!!!

Alltså satans så mätt jag är, magen är så full att jag knappt klarar att dricka vatten :)
Men god mat var det, det var lite farligt gott ;) haha

Dagen började med en tågresa in till Uppsala, vi gick på coffeehouse by Geogre, sen så började vi strosa runt och kika lite grann.
Första målet var NewYorker :)
Slutsumman blev på 1300kr, ungefär.
Då blev det 2 behåar med matchande trosor, 1 linne och 2 tröjor till mamma.
2 behåar med matchande trosor, 3 linnen och 2 tröjor till mig :)

Sen gick vi även in på Kicks.
Där blev det nagellack och mascara till mamma.
Jag köpte 4 par örhängen och ett armband och sen hårsnoddar.

Jag är nöjd över dagens inköp, bilder kommer upp imorgon då jag har fått sovit lite :)

Efter det så åkte vi till Arom(www.arom.nu), en restaurang som också hör till familjen Haddadi.
Mamma valde Jack Daniels burger och jag oxfilépasta.
Det där var boven till vår magvärk, det var så gott att man knappt kunde sluta äta :)

Efter det så "rullade" vi till bussen och sen gick vi runt lite på stan och kikade då alla stängde igen och sen blev det tåget hem.
Plus en bananasplit på Brorsans :)
Vi ville ju ha efterrätt, men klarade inte riktigt det direkt efter maten :) hehe

Nu ska jag sova iaf :)
Imorgon blir det att jobba på eftermiddagen/kvällen :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0