Måndagmorgon

Idag så ska jag försöka ta igen lite sömn och vila.
Men samtidigt har jag planerat in lite grann under dagen :)
Några besök hos flera olika småttingar, sen ska jag försöka göra något som jag har tänkt göra i flera dagar nu :)
Alltså sola solarium som jag har snackat om tidigare.

Men först tänkte jag ta ett lite besök på gymmet och bränna lite kalorier och sen ska jag kika upp hur mycket det kostar att simma på Aspen badet.

Imorgon så ska lägenheten storstädas :)
Det kan behövas nu...

I veckan så kommer jag försöka hitta tid för alla som har blivit missunnade ;)
Jag verkar inte ens har tid för att umgås med folk längre, det är alltid något som ska göras eller så är det skolan eller jobbet som hägrar.


Ska man sätta igång elemeneten här hemma nu kanske?
Jag vill fan inte ens kliva ur sängen då det är svinkallt utanför mitt sköna duntäcke :)



Vad jag gjorde i helgen kanske man ska gå igenom, en slags summering ;)
Det verkar behövas denna gång :)

I fredags så var jag hemma nästan hela dagen, jag tog med mormor och morfar på Brorsans och käkade mat, sen så sov jag lite middag så jag skulle orka med nattpasset :)
Vaknade klockan 18 då Mossi ringer och ber mig komma och hjälpa till på jobbet.
Så det blev några flera timmar den dagen än planerat, men jag klagar inte för det :)

Lördags så hoppade jag in och jobbade för Sandra som skulle på hundutställning.
Runt 12 tiden på natten så kom Kim, Swee och några till in på Brorsans och skulle dricka lite grann och ha kul.
Så jag fick snacka med några vettiga personer iaf ;) haha
Det skulle bli efterfest hos Kim efteråt, jag tog mig dit efter jobbet och försökte köra förfest, fest och efterfesten på en och samma gång :) haha
Det gick ju bra egentligen.

Tyvärr så slocknade jag inte förrän vid 7-8 på morgonen, vid 10 tiden så ringde en av tjejerna som skulle jobba med Sandra och frågade om jag kunde jobba istället.
Jag var fortfarande full då och jag kände ett stort behov utav sömn, för jag var så trött på vägen hem från Kim att jag kunde ha somnat vid vägkanten.
Jag sa att jag kunde komma vid 3 tiden för då skulle jag få några timmar till att sova och försöka nyktra till :)

Väl på jobbet så kände jag ett jobbigt fyllehunger :D haha
En sallad och massa dricka så var jag igång igen :)

Så jag gick av igår vid 22 tiden och det var ju en vanlig söndag så det blev mat på Bennys efteråt :)

Annars har väl min helg varit ganska så händelselös :)

Nu fick ni lite att läsa ;) hehe

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0