Liten uppdatering

Jag har nu avslutat helgen, äntligen.
För jag längtar till imorgon bitti då jag får återse en av mina älsklingar :)
CONNIE, älskar dig gumman :) <3

My, våra lilla sötnos är på kryssning så henne ser jag inte förrän på onsdag, men det som väntar på något gott väntar aldrig för länge :D

Kom hem för så där 1,5 timme sen, på ett ungefär.
Har hunnit med att hänga en tvättmaskin, städat mitt rum och knäppt lite kort på kläderna jag köpte i torsdags med mamma och sen det jag köpte i fredags med Knutte :)
Jag kom precis på att jag glömde nya halsduken, men den kan man själv se då jag nog kommer använda den varje dag :)
Iaf tills snön kommer :) hehe

Visst är det härliga kläder :)
Köpte allt på NewYorker

Sen upptäckte jag nyss, då jag laddade upp dessa, att jag har glömt lägga ut de andra grejorna jag köpte tidigare denna månad :)

Köpt på Moniques

Englunds skor

Jag verkar ha varit duktig på skofronten denna månad :)
Jag har bara köpt 3-4 par, det är lite för min del :) hehe

Ja, man kanske ska sova lite grann också ;)

Men jag bestämde mig nu iaf, jag låser inte bloggen.
Jag måste ju hålla de sysslolösa skvallerbyttorna sysselsatta med något.
Så varför inte låta dem läsa min blogg och så de inte upptäcker hur innehållslösa deras liv egentligen är.

Jag älskar mig själv och min familj och mina vänner och jag vet vem jag är.
Så det gör inget pojkar och flickor, snacka på så har ni något att göra :)

Nu säger Tant Tessan god natt och önskar ALLA en god natt och hoppas ni njuter av livet, för vi har bara en chans på detta :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0