Lite smått

Det är dags att gå och knyta sig strax.
Fick nyss veta att vi har personalmöte imorgon innan vi öppnar då det har varit för mycket strul med kocken på jobbet.
Så nu ska det förhoppningsvis lösas.
Sen så ska jag hjälpa till med serveringen då det blir lite ändringar i personalen.
Men det fixar vi galant :)

Idag så var jag ut med lille bror på Brorsans(jobbet) och käkade mat, vi var proppmätta efter pizzan, men på något vis så lyckades vi trycka ner bananasplit också :D hehe

Min mage kommer hata mig efter de här 2 dagarna nu ;)

Jag köpte 2 filmer här på kvällen, Thor och Du kommer möta en lång mörk främling.
Thor älskar jag såklart :)
Är det någon "religion" eller gudatro så är det såklart den nordiska som gäller för min del.
Det är mitt hem och mitt arv, inget jag kan förneka eller bortse från.
Det är en del av mig :)

Men god natt gott folk :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0