Lite av varje

Idag så blev det lite jobb på förmiddagen :)
Jag skulle hoppa in en timme bara, men blev kvar 2-2,5 timme :)
Men det var kul även om jag knappt hör på högra öra, pga förkylningen.
Imorgon så börjar helgpassen :)
Det blir lite mer 38 timmar då jag ska hjälpa kocken med lite förberedelser inför lunchen imorgon.

Men idag så har mensvärk gjort förtjänt utav en riktigt elak förbannelse :S
Fy satans så ont jag hade, jag fick 2 starka tabletter utav Mossi på jobbet, han varnade att man brukar bli riktigt sömnig då man tar dem.
Jag kände fan ingenting, jag hade fortfarande värk och tillslut så tog jag fram det hemliga vapnet ;)
Riskudden :D
Den hjälper varenda gång, men man kan inte ligga som man vill då.
Det är den enda nackdelen.

Nu sitter jag och kikar igenom lite kataloger efter ny tröjor, jag har renast lite mera i byrån och det börjar bli lite tomt :)
Samt använder jag inte tröjorna så ger jag bort efter ett tag, helt onödigt att ha kläder som inte används :)

Nej, nu ska jag in i duschen.
Jag ska ut på uppdrag strax, Knuttes order ;) haha

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0