Låsa eller icke låsa?

Det är frågan.

Jag har fått veta lite grann som gör att jag verkligen funderar på att låsa bloggen från offentligheten.
Det känns lite surt, men när folk börjar snacka skit och saker som gäller mig som de har läst på bloggen.
Då överväger jag starkt att låsa den.

Detta betyder att den som har lösenordet kommer kunna läsa bloggen och resten får helt enkelt skita ner sig ;)

Jag skriver ett mer matnytigt inlägg imorgon efter jobbet.
Men på måndag så börjar vi i skolan igen :)
Jag saknar mina tjejer så förskräckligt mycket nu :)

Men ni kan väl meddela mig hur ni känner inför att låsa bloggen, skriv här eller maila mig på facebook.

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0