Ja, vad ska man säga

Blev nyss trakasserad på Bennys utav en fyllis, extremt jobbigt att ignorera sådant folk då man känner att hela kroppen skriker efter vila.
Det var bara några millesekunder ifrån att jag fräste åt honom, men det hjälper ju tyvärr inte.

Idag så var första skoldag efter 4 veckors praktik, ja ni vet hur det gick för mig på min praktik.
Det var skönt att få börja jobba med huvudet lite grann igen.
Mina ben har nog fått tillräckligt med motion denna helg ;) haha
Vet inte om jag berättade det men jag fick en stegräknare utav Fia igår :)
Satte på den efter halva dagen, det blev 2,6 km iaf :)
Är ganska så nöjd över det, får se hur det blir efter helgen som kommer för då ska jag pressa en sådan där trevlig helg igen ;) haha

Idag så hoppade jag istället Sandra från 16 då hon har blivit riktigt sjuk, Angie tog lunchpasset då jag var i skolan.
Imorgon så jobbar jag heldag, jag ska försöka fixa lite läxor efter jobbet imorgon också.
Det roliga är att jag hade planerat så mycket roligt på min lediga dag :S
Skulle träffa Alexandra och Mio, sen så skulle jag och lillebror gå på en sån här maratonbio som vi brukar göra ibland :)
Men jag ska se om lillebror kan tänka sig ta det på torsdag, för då slutar jag halv 13.
Då hinner jag med lite läxor och sen maratonbio på kvällen :) hehe

Nej, nu ska jag tvätta bort smink och borsta tänderna.
Sen ska jag nog sova lite så jag orkar med morgondagen, jag tänkte ta en storstäd överallt i resturangen under eftermiddagen. Om vi har det lugnt.
Trodde jag skulle kunna fixa det mesta idag, men icke sa nicke.
Vi hade gäster hela tiden, det var väl ett andrum på 30 minuter där mellan 16-17.
Men sen så har vi haft folk hela tiden :)
Det är kul, men jag var inte beredd att det skulle hända på en måndag.

Äsch, god natt gott folk.

TT

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack hjärtat.!! Hade verkligen inte klarat av att jobba. Är till och med så dålig så jag har svårt att sova. :/ Hoppas jag blir bättre till helgen. Annars vet jag inte hur vi ska lösa det om jag inte kan jobba :S

2011-09-27 @ 00:24:55
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0