Härlig lördagskväll/natt

Jag och Knutte hade som planer att supa oss rediga och ha kul som fan igår.
Tyvärr slutade kvällen inte så bra som den började, det blev ett storbråk vid Bennys, som slutade med en ambulansfärd(inte för oss) och att 2 killar hamnade i polisbilen(jätte bra).
Knutte och jag klarade oss ganska så bra då vi råkade hamna mitt i smeten, vi fick sitta och plocka glassplitter i håret och ansiktet efteråt däremot.
Jag fick bara 2 ytliga sår på halsen, Knutte fick slag i magen och på hennes onda arm så hon är jävligt mör idag.
Annars så klarade vi oss ganska så bra, en kille däremot fick en glasflaska i skallen och fick åka ambulans.

Nu är man så slutkörd att jag tänker bara ligga i sängen och slöa hela dagen.
Ska strax till Frendo och hyra film/filmer :)

Det här är sista gången jag tar ledigt från jobbet för det verkar inte vara meningen att jag ska få ha kul så vis.

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0