God morgon

Idag så är det fredag om någon har missat det.
Det har hänt lite grejor de senaste dagarna.
I onsdags så var jag iväg till Stockholm men Sanna och vi åkte till Gröna Lund med Nicole, som har flyttat dit också.
Jag åkte massa karuseller, jag som knappt klarar av att gunga en gunga.

Sen åkte jag hemåt på kvällen där för att jag ville komma hem i tid och kunna sov ut lite innan jag skulle till praktiken igår.
Men tyvärr vill "gudarna" eller "ödet" något annat, testa oss i familjen Karlsson eller något.
För då ringer mamma om att Jessica har varit med en bilolycka, de körde på en älg.
Och man har ju hört hur illa det kan gå med det.
Men Jessica har klarat sig jävligt bra, med tanke på att älgen hamnade på hennes sida av bilen.
Sen så kan ju det även har varit en lite fördel då älgen inte var fullvuxen än heller.
Så mamma och jag åkte till akutmottagningen i Uppsala och fick sitta och vänta någon timme innan vi fick se Jessica.
Sen så fick vi veta att allt hade gått bra ändå, hon hade ont i ryggen och nacken bara.
Samt att hon var lite nervös igen för att åka bil, men det gick bra på färden hem.
Vi kom tillbaka till Tierp vid 3 och jag hade ju planer på att kliva upp 5 för att hinna med 6.35 tåget.
Jag kände att jag inte skulle klara av det, så jag skrev till min handledare och sa att jag kommer senare.

Det gick bra ändå, jag var hela dagen där igår.
Det känns lite konstigt att vara så många personer på ett så där litet café, vi var hela 9 personer igår.
Det är lite väl mycket tycker jag.

Jag tog 15.49 tåget hem igen, men när jag står på perrongen så ringer Angelica och meddelar att hon är sjuk och frågar om jag kan hoppa in för henne.
Tyvärr så känner jag att jag nästan måste då de inte kan ringa någon annan riktigt.
Det gick ju bra i sig att jobba, men mot slutet av kvällen så började det kännas kan jag säga.
Jag har ju lyckats att 4 timmars sömn den natten, inatt som har precis varit så fick jag 5 timmar.
Men så fort jag kommer hem idag efter praktiken så går jag och lägger mig.
För min ögon har börjat svida, så trött är jag.
Och tyvärr så ska jag med 6.35 tåget nu på morgonen och jag blir kvar till 15 på praktiken sen så bär det äntligen av hemåt.

Jag längtar faktiskt :)

TT

p.s. ursäkta om det är några stav eller gramatikfel, jag är rätt så jävla trött nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0