Fredag, en vanlig fredag kanske

Idag så blev det personalmöte på morgonen, sen så gick jag och Angie och Ali över till kina restaurangen och käkade lunch.
Det går väl att äta där, men jag har blivit så förskräckligt kräsen utav mig på sistone.
Jag äter för det mesta sallad eller pizza nu för tiden.

Sen så blev det lugnt under dagen, var till akpoteket några svängar, fixade hem nytt schampoo och balsam.
Sen så blev bjöd jag mormor och morfar på middag på Brorsans.
Sandra tog sin lunch/middag med oss då för det var lugnt.

Sen så åkte jag hem och sov några timmar :)
Klockan var väl 18 då Mossi ringer och bad mig komma.
Jag tyckte inte det var så mycket folk när jag kom, men gummans första fredag så jag förstår att det blev lite mycket några svängar.
Det löste sig ju jätte fint :)

Nu ska jag sova iaf, är lite stel i nacken.
Man kanske ska flörta med någon snäll människa sen så kan massera mig lite i nacken och axlar.
Mamma bör komma hem på söndag om jag minns rätt :)

Jag fick träffa på Kenny ikväll på Brorsans, det var jätte länge sen och han ser ut att må bra så då är jag nöjd :)

äsch, god natt gott folk :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0