En liten tur

Jag tog cykeln ner till Brorsans för att hämta en pizza och skulle sen hem igen och ta det lugnt.
Det slutade med att jag käkade där, sen så kom Knutte och gjorde mig sällskap :)

Vi åkte runt i Tierp och gjorde ingenting, trackade hennes lillebror, nja Knutte gjorde det iaf :)
Sen blev det mer cykel på Tierp, slutade med att vi följde en kompis till Knutte hem till hennes port och sen på väg tillbaka hem, för min del, så ser vi en civilpolisbil som stannar en annan bil och sätter igång blåljusen, precis utanför kommunhuset.
Knutte är fan nyfiknare än en kattjävel och skriker STANNA! :) haha
Stod där en kvart ungefär och försöker lista ut varför den där bilen blev stannade.
Snacka om att vi inte har mycket till liv så här på en torsdag kväll i Tierp :D haha

Nu blir det musik och sen så sover jag gott, för imorgon så blir det plugg med tjejerna i skolan och ett efterlängtat besök hos frisören :)

Så god natt alla tomtenissar där ute i drömvärlden ;)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0