Church Street Saloon

Första gången för min del.
Jag käkade massa, jag som knappt äter någonting annars åt fan för 2 personer ikväll... och inte på det där sättet, jag är INTE gravid, man måste ha sex för att lyckas med något sådant konstigt.
Jag började iaf med en margarita, sen så kom mat.
Det blev en quesedias(vet inte hur det stavas) med nötkött, bacon och räkor.
Det var gott som satans, orkade till och med att käka Sannas majskolv och lite dollarchips doppade i vitlöksdipp.
Vi var alla mätta som satans, men efter ett tag så kunde jag faktiskt trycka ner en efterrätt också :)
Cookies in Heaven, hette den.
Chokladkakor, vaniljglass, varm kolasås toppad med grädde.
Det var riktigt gott :)
Jag köpte även en drink till som hette Blue bonnet, ett stort glas :)



Nu är jag mätt iaf, men det sjuka är att jag skulle kunna trycka i mig något "litet" till.
Vet inte vad det är för fel på mig...
Men glömde säga, vi var ett gäng som gick ut.
Det var jag, Sandra, Mossi, Caroline, Sanna och Örjan.
Sandra blev lite små berusad, men hon tål ju lite mindre än vad jag gör så det är väl ganska så självklart :) haha

Nej, nu ska jag sussa iaf.
Imorgon så blir det praktik, någon gång under dagen så kommer min underbara lärare Khoshy dit.
Jag ska möta henne vid stationen så hon inte går vilse :D haha

Sen på kvällen så ska jag bjuda ut lille brorsan på mat :)

men, god natt nu gott folk.

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0