Tur och retur

Nu sitter man på tåget mot Gävle för att käka lite mat och umgås :)
Det känns som att mat har blivit en viktig roll i mitt liv, speciellt efter att jag har börjat på Brorsans.
Visst har jag varit intresserad utav mat tidigare, men då har man enbart varit lätt intresserad.
Man ville ju bara komma på lite nya middagar och inte samma gamla vanliga.

Jag fick ett förslag utav mamma tidigare i veckan, eller förslag och förslag.
Hon undrade och jag hade ärligt talat inte tänkt på det.
Men jag har börjat tänkt mer på det nu.
Men tyvärr så slår det här dåliga samvetet till då...
Jag tänker inte besluta något nu, bara tänka på det.
För jag kommer samtidigt förlorar lite på det.
Så frågan är ju, är det värt det?

TT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0