Trött

Undrar om man ska sova en stund... är lite små trött men kan inte riktigt ta mig den här lilla orken som gör att jag släcker överallt och kryper ner under täcket.
Det är ingen där ute som kan fixa sådant åt mig?
Jag skulle även behöva en varm famn inatt, iaf någon som håller mig sällskap.
Jag känner mig plötsligt väldigt ensam och det är en jobbig känsla...

Fan, nu har jag börjat gråtit igen...
Hatar att vara maktlös, jag ska fan lära mig allt som man någonsin kan lära sig om sjukvården så jag kan hjälpa min familj när det behövs.

Usch, jag skiter i detta nu och går och lägger mig istället.

TT

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var just därför jag frågade om du ville sova hos mig. Hade kramat om dig hela natten då.. älskar dig <3

2011-10-17 @ 22:53:12
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0