Startskott

Ja, nu har jag verkligen börjat med Mary Kay :)
Och allt känns så spännande och skrämmande på sätt och vis :)
Jag har ju tack och lov Anethe och Theres(en annan tjej) som hjälper mig och berättar hur man kommer igång.
Jag tänker sätta mig en dag(kanske imorgon) och öva lite på presentationer, men även så ska jag kika lite mera på det här med make-up.
Jag vill lära mig så mycket som möjligt om hur man sminkar och hur man hittar den rätta färgkombinationen då det gäller ögonskuggor :)
Det som är nytt för Mary Kay i år är de här ögonskuggorna, för många av de skarpa ögonskuggorna är inte så hårda i färgen utan de är lite mjukare, så man får till det fint.
Vi har tittat mycket på färger idag, men även gått igenom lite paket som vi kommer erbjuda :)
Är ni nyfikna så hör av er bara :)

Annars så har jag ju varit på praktiken och det känns så rätt denna gång, för förra praktiken blev en flopp.
Men denna gång så känns det så bra, men det kommer även bli tuffare för det är ju ändå inom psykiatrin.
Och den är inte lätt precis.

Men nu tänker jag faktiskt sova, för imorgon så blir det praktik igen, men jag börjar inte förrän vid 15, så lite sovmorgon blir det :)

TT

Kommentarer
Postat av: Sandra

Theres är jätte mysig. Hon är duktig på att förklara saker :)

2011-11-02 @ 09:01:26
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0