Söndag

Ja, sista dagen på denna vecka.
Jag har fått sovit ut idag och det är skönt.
Upptäckte en grej med mig själv idag och det är verkligen inte en positiv sak, då detta kan hindra mig från att må bra.
Äsch, nog pratat om negativa saker :)

Den här veckan som kommer, så ska jag ha en sån här må bra vecka, bara göra grejor som jag mår bra av :)

Måndag - Skola, besök, middag
Tisdag - Träna, läxor, mys med en kompis
Onsdag - Skola, massör, vila
Torsdag - Skola, läxor, mys
Fredag - Skola, jobb
Lördag - Jobb
Söndag - Jobb

Helgen ser ju ut som vanligt, men själva veckan längtar jag till, för det ska bli så mycket skoj :)
Onsdagen är jag lite osäker på om den kommer vara skoj ;) haha
Jag som är så känslig, kommer väl att inte kunna slappna av och på så vis kommer göra hans arbete svårare ;) haha
Måndagen kommer också bli rolig, en sån här härlig start på veckan(tror jag iaf) :)
Torsdagen är den enda dagen som jag inte riktigt har något på, men jag tror jag ska hålla på det också.
För det skulle vara skönt att bara ta det lite lugnt innan helgen börjar igen :)

Nu ska jag sätta mig med mitt lilla uppdrag som jag har till en vän :)
Ska försöka bli klar med det innan första advent :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0