Slut på helgen...

Ja, nu är man klar för helgen.
Det har varit mycket i helgen, men kul som fan :D
Jag är inte alls lika slut som jag trodde jag skulle vara.
Jag är däremot lite sur på mig själv, jag skulle ju använda min present som jag fick från Fia, men glömde helt bort det :S
Men nästan helg så kör jag 39 timmar så det gör ju egentligen inget, för jag kan använda den då :) hehe

Imorgon så blir det skola på morgonen och sen så tänkte jag försöka mig på att simma några längder på Aspen badet.
Sen blir det väl en storstädning här hemma så jag slipper se skiten nu :)

Jag vill hitta på något skoj nu, men man bör ju egentligen sova så man inte kraschar i skolan imorgon :) hehe
Saknar mina flickor.

Har någon här numret till fallskärmshopparna i Gryttjom?
Jag tänker boka in en tid, antingen nu i höst eller i vår :) hehe

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0