Mys och lite kul

Jag har spenderat en härlig eftermiddag och kväll med Alexandra, Fredrik och Mio :)
De bjöd på go mat, potatisgratäng med kassler. Mums mums :)

Sen så har jag och Alex gjort upp lite planer för morgondagen, me vi får se imorgon om vi kan genomföra dem.
För Alex kände sig lite dålig imorse och så, och nu har Freddan blivit lite dålig.
Så jag håller tummarna för att det inte blir värre, både för våra planers skull och deras egen skull såklart :)

Mina axlar och min lilla nacke håller på att döda mig just nu :S
Jag har haft så ont att jag har haft lite svårt att sova, men som den optimist jag är så har jag bara struntat i det hela och hoppats och trott att de går över om man inte tänker på det :)
Tyvärr funkar det inte på det sättet och det vet vi ju alla, men sen så är jag kanske lite dum ibland ;)
Men imorgon vid 15 tiden så ska jag få hela ryggen fixad :)
Längtar så mycket dit nu att jag faktiskt funderar på att hålla mig vaken hela natten så jag inte pajar ryggen, axlar och nacke mera ;)
Eller är det dumt? ;) haha
Ja, ja, jag vet :D

Men nu har jag suttit och fixat lite med Mary Kay, försöker lära mig lite olika produktnamn och vad de gör för nytta.
För jag vill verkligen kunna så mycket som möjligt så jag kan förklara och hjälpa dem som frågar :)

Men är ni nyfikna på vad det är för något jag håller på med så kan ni gå in på min personliga hemsida :)
http://www.therese.karlsson.marykay.se/

Är det något som verkar intressant och ni vill veta mera så kan ni lämna en intresseanmälan så kontaktar jag er omgående så får ni ett lösenord så ni kan gå in och beställa produkter.
Men jag kommer även ge en personlig visning med dig och några vänner om ni vill :)

Hjälp mig gärna nu i början med att vara lite mera som försökskaniner :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0