Morgonpigg

Alltså, jag ska få en timme längre idag att sova.
Nej, då vaknar jag tidigt som satans istället :S
Det har blivit att umgås med morfar en liten stund på morgonen, fan vad man missar när man är upptagen hela tiden. Sen ett långt och roligt samtal med mamma som är hos gubben sin :)

Jag ska bli bättre på att hänga med i allas liv och kanske försöka hitta lite mera tid så jag kan umgås med mina goa underbara vänner.
Ni ska veta att jag uppskattar det till tusen att ni står ut med mig denna höst, det har blivit mycket och som det ser ut nu så kommer inte det minska heller.
Men de närmsta 4 veckor så kanske jag får lite mera tid utöver, det beror på hur mitt schema på praktiken kommer se ut :)
Med tanke på att jag jobbar varje helg så kommer jag nog vara fullbokad varje vardag :)

Men jag har iaf lite planer på att ordna med en stor fest, såsom min maskerad fest jag hade vid min födelsedagen ;)
Hoppas det låter intressant ;) hehe

Idag så blir det ett ganska så kort arbetspass :)
Det känns lite skönt, för det betyder att jag får lite tid över för att ordna med Mary Kay papper och sen så ska jag försöka hinna stryka min blus till imorgon :)

Sen har jag lite svårt att se en lösning på morgondagens problem.
Det gäller resan till och från Uppsala, för jag måste komma iväg från stan ganska så tidigt om jag ska hinna med utbildningen i Gävle också :)
Får se om jag får springa en massa ;) hehe

Nu ska jag försöka mig på det här med Mary Kay, det är så mycket som jag bör ha koll på.
Egentligen så kanske det är hur lätt som helst, men med tanke på mitt lilla kontrollbehov då det gäller papper så kanske det tar sin lilla tid ändå :)
Så är det bäst att göra sakerna lite extra noga så jag inte står där sen och inte förstår vad jag själv har gjort :D haha

Hoppas ni alla här ute har haft en underbar helg, om ni så har varit på Halloween fest, eller bara varit hemma med någon/några härliga personer, så hoppas jag att ni aldrig ångrar vad ni har gjort.
Det tar för mycket energi att ångra något som inte går att göra om :D



TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0