Mattes älskling är hemma

Han är så söt och fan vad jag har saknat honom :)

Ni som inte vet så är det här den enda killen för mig :)
Han är perfekt helt enkelt, självständig samtidigt som han har stunder då han behöver sällskap.
Han kräver bara mat, vatten och en liten låda där han kan göra ifrån sig lite behov :)

Tänk om det fanns en mänsklig variant av det ;) haha
Nejdå, pojkar, jag älskar också er.
Men inte lika mycket helt enkelt :)

Idag så har jag varit i skolan hela dagen, sen så blev det en lite tur till Aspen badet.

Min lunch spenderade jag med mamma, då jag kände för att skämma bort henne lite grann :)
Det blev en bukett blommor och en lunch, vi hade tänkt ta det på Thai resturangen men den var visst inte öppen på måndagar.
Så vi besökte Brorsans istället :) haha

Nu så tänker jag faktiskt ta mig en lite promenad och sen ska jag agera "sällskapsdam" till en kompis ;) haha

Imorgon så har jag planerat att fixa lite läxor och sen så blir det några timmar med mamma :)

Jag känner mig otroligt uppåt idag, även om jag är trött och känner mig inte riktigt hundra.
Jag har suttit och gäspat hela dagen i skolan, men jag lyckades ändå hänga med i allt och svara på allt som var uppe för diskussion :)
Jag undrar var mina "svaga" stunder har tagit vägen.

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0