Knas...

Det blev en sån här seg dag/kväll, men fan jag har förtjänat den också :)
Imorgon så blir det skolan i några timmar(har inte koll på tiden), sen bär det iväg på lite äventyr fick jag nyligen veta.
Det känns kul, även om jag känner mig lite knasig just nu.
Jag saknar Knutte, jag har ju fan tid denna vecka för att hitta på sattyg och då försvinner hon iväg.
En riktig otur tycker jag... jag klagar förskräckligt mycket nu...

gräv ner mig och öppna graven för fan inte förrän jag är på bättre humör...

Jag fick höra något VÄLDIGT glädjande utav Fia gumman nyss, det gjorde mig glad iaf :)
Jag ställer mig bakom henne och hejar på just nu :D hehe

Nej, ska man ta sig en lite tupplur och hoppas att humöret har vänt imorgon bitti.
Jag funderar om jag ska ta en rask promenad på morgonen innan skolan börjar...
Aspen badet har kvällsöppet imorgon och då är jag inte kvar i Tierp.
Eller så vilar jag och kör simning på torsdag morgon istället...
Mycket som är osäkert för min del känns det som, men ingen fara precis.
Man överallt detta tack och lov ändå.

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0