Höstfärger

Ja, idag så var jag till frisören och fixade håret igen :)
Men denna gång så färgade jag det och la in lite slingor samtidigt.

Okej, jag är verkligen kass på att knäppa kort, på den här sista bilden försökte jag göra bilden lite ljusare så ni ska se hur det ser ut.
Men tyvärr så blir det fortfarande inte rätt, ni får helt enkelt vänta tills ni möter mig :)
Jag jobbar i helgen som vanligt, så ni vet var jag är :) haha

Jag har nyligen avslutat uppsatsen som vi ska skicka in till läraren imorgon.
Jag tror jag är nöjd, men bara tror. Det känns som att jag har missat något viktigt men kan faktiskt inte sätta fingret på det... lite irriterande är det.

Jag tror istället jag lägger mig och sover lite grann, det kommer bli en lång helg :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0