Fy satans så mätt

Jag tror inte jag tänker äta så här mycket igen, men definitvt inte dricka Margarita på mindre än 3 minuter :) haha
Fy satans så pissnödig jag blev, tyvärr så blev jag inte berusad.
Jag kände något där efter första klunkarna, men sen så var det inget mera.
Lite besviken blev jag... ;) haha

Vi drack även lite mousserat vin, den hade en speciell smak, en lite väl sträv smak för min del.

Nu sitter man och segar framför datorn här, jag funderar om jag ska krypa i säng.
Men tyvärr så har jag låna ut min teve till morfar, så jag får inte riktigt tillbaka rummet förrän efter rapport :)

Så det blir att sega sig framför datorn någon timme till innan sömnen kan infinna sig :)

En härlig bild som jag fick från Connie sötnöten själv :)

Haha :D Visst är den härlig?!

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0