Fått stryk

Nja, inte riktigt som det låter men nästan så :)
Jag har varit till FC's Led- och Ryggmottagning och killen där fixade verkligen till min rygg.
Första jag fick veta var ju att hela min rygg var sned, ja, ingen rolig nyhet precis :)
Sen så hade jag så många knutar att det faktiskt täckte hela min rygg.
Tyvärr är det bara dåliga nyheter här, för musklefästena(om jag uppfattade rätt) är inflammerade också.
Så jag ska gå på värktabletter som har anti-inflamatoriska egenskaper, såsom Ipren eller Pronaxen(som jag har hemma). Och detta ska jag göra i 5-7 dagar.
Jag har redan bestämt att jag ska gå tillbaka om några månader för att då titta upp så jag inte har pajat något mera och/eller att ryggen har förbättrats :)
Så jag ska nu vila lite grann, för jag kommer ha träningsvärk imorgon och vara lite blå.
Det är vad han sa iaf, min korsrygg brinner känns det som nu.
Hela ryggen och axlarna är ömma som fan :S
Till och med rumpmusklerna och låren ömmar lite grann, och han var inte ens där och fixade.
Jag är lite rädd inför morgondagens smärtor ;) haha

Men nu till mitt lilla uppdrag :D
Min lilla favorit och min egna lilla bebis :D
Mary Kay-uppdraget såklart.

Jag fick hem alla produkterna idag, så jag har spenderat halva kvällen med att gå igenom alla produkterna och har försökt lära mig så många namn som möjligt :)
Jag har även 2 DVD filmer som ska hjälpa mig på traven, så jag hoppas det ger mig så mycket info att jag drömmer om Mary Kay inatt ;) haha

Jag känner mig så taggad inför allt det här att jag knappt kan vänta tills måndag :)
Så helgen får gärna gå fort så jag får börja någon gång.

Sen så på måndag så börjar praktiken, så det kommer vara en händelsrik dag för min del :)
Fan vad tiden går sakta bara för att jag längtar så mycket till något :)

En bra grej till, hade trevligt sällskap här hemma igår kväll och jag hoppas på flera sådana kvällar med massa mys :)

Nu ska jag faktiskt packa ordning på alla grejorna och sen sätta igång någon av DVD filmerna och börja lära mig lite nytt :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0