Attans

Jag har verkligen ont idag :S
Mina axlar fick ju en rejäl omgång igår, så till och med tröjan gör ont ha på sig :S
Jag som ska sitta upp och göra lite skolarbeten, men just nu måste jag rör mig in till sjukhuset för att lämna lite grejor till mormor, och hälsa på henne såklart :)
Jag ska samtidigt försöka hitta de nya arbetskläderna som jag är i behov utav :)
Sen en snabbis in på HM och titta efter dem.

Men nu ska jag plocka ihop alla grejorna som mormor behöver, sen så bär det av för min del.
Undrar hur lång tid det tar för mig att gå nu?!
Jag får fan hålla handen på ryggen ibland, för värken lättar en stund om det finns ett tryck där.
Men jag kan fan inte gå och hålla mig själv på ryggen hela dagen.

Men jag är samtidigt väldigt glad(fortfarande) inför det här med konsult grejen.
Jag är så sugen på att börja nu att jag faktiskt har drömt en massa knasigheter inatt ;) haha

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0