Njuter...

Njuter!!!
Jag är ledig, men på något konstigt vis så har jag fått dagarna lite om bakfoten.
Igår fick jag för mig att det var måndag, så jag frågade gubben varför han var hemma då han skulle vara i Söderfors.
Precis när jag sa det kom jag på att det ska han göra på tisdag.
Han tittar väldigt konstigt på mig nu förtiden ;)
Det kändes som att helgen var över och jag fick ta det lugnt, attans alltså, jag har fortfarande helgpassen kvar :)
Men jag har koll iaf idag att det är fredag :)

Jag var till stan med mormor igår och införskaffade lite nya kläder och lite annat smått och gott :)



Underbara sommar skjortor :)

 

Läckert ;)

Det här köpte jag innan Valborg :)

 

Mina nya favoriter :)

 

Nu tänker jag äta glass och läsa lite i min bok :)


Ja, just det. Har jag rekommenderat Paulo Coelho?
Annars läs hans böcker, som ex. Alkemisten(klassiker), Zahiren, Djävulen och fröken Prym, Häxan från Portobello, Elva minuter och den jag nyss läste ut, Segraren står ensam.
Jag är ett stor fan utav hans sätt att skriva på, men alla gillar nog inte honom.
Men vill ni honom en chans så säg till så kan jag berätta lite om böckerna så kan ni se vilken ni vill läsa i så fall.
De är alla olika och tar upp olika viktiga ämnen som är i samhället, man avlsutar aldrig en bok utan att vara berörd eller åtminstone lätt förvånad.

 

TT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0