Tagga gott folk :D

Jäklar idag gäller det :D
Bandit, here we come :)

Snacka om smådragna vi var där ;)

Ni har sett spelschemat, hur många är det som är avis?? ;) hehe
Det är bara se till så man håller sig vaken hela jäkla natten för att klara av att se det sista bandet :)

Men jag har en jäkligt svår uppgift framför mig nu... vilka kläder blir det?????
Gubben kom med förslaget naken först, men sen ångrade han sig då han själv inte får se då :D hehe
Men det blir troligen klänning under kvällen iaf, då är frågan den svart rutiga klänningen eller någon utav mina andra....
Jag kanske ska knäppa kort och lägga ut här, så ni kan kika och kanske hjälpa mig :D

Nej, nu ska jag käka en stadig frukost så jag överlever :D
Sen blir dusch och några timmar framför spegel för att kunna sminka mig ;) haha

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0