summering av dagen

Jag har suttit med en dum fråga i hela 1,5timme.
Vad innebär det att spegla den andra människans problem?

Ja, jag förstår frågan, men det finns inget tillfredställande svar i boken, som gör att jag förstår vad spegling betyder.
Jag är klar med allt annat, men sitter fast med just den där....
Usch, jag tar fokus totalt när jag inte lyckas lösa problemet.
Men ska väl börja med nästa istället bara för att få lite variation.
Men funderar om jag ska kika på teve ikväll också ;) hehe
Behöver lite avbrott ibland :)

nja, jag tror det blir att läsa lite i boken istället och ta resterande läxor imorgon i skolan istället.
Vi är lediga imorgon, men jag tänkte ändå ta mig dit och plugga lite grann.
Det går att plugga hemma, men jag brukar bli uttråkad efter tag :)
Lättare att inte distraheras utav annat när man sitter i skolan :)

Jag har lyckats efter så där 4-5 försök att fixa e-legitimation och har även skickat iväg ansökan om studiemedel för sommaren och hösten.
Så jag är riktigt nöjd med mig själv idag :)

Idag i skolan så åt vi ute på brorsans och myste lite grann.
Jag tog dagens lunch, Hawaiikassler med stekt potatis.
Den var god, men jag blev lite besviken, jag hade förväntat mig ris till och att kasslern skulle vara gjord i en gryta av något slag, men ananas.
Men det går inte att klaga på maten, för den var ju god iaf :)

Innan lunchen så stack jag iväg en snabbis för att ge Knutte hennes present :)
Hon fick välja halsband själv som hon skulle kunna ha på studenten och som verkligen passade henne :)
Jag kikade lite lätt i stan igår när jag var med mormor, men jag fattade noll.
Jag kan ingenting om smycken och vad som passar till vad.
Jag tror jag håller mig till skor ;) hehe
Dem kan jag iaf.

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0