Stan+födelsedagsfirande

Idag ska jag och mormor in till stan, jag börjar bli riktigt berest i uppland nu ;) haha
Vi ska till Olmed och fixa lite saker, sen blir det att gå en stund på stan och så.

Sen ikväll blir det att fira Knutte som fyller år :)
Ska försöka hitta något fint eller roligt i stan till henne.
Jag och Sandra har en idé, se om jag hittar något sådant.

Knutte, vill du ha? ;)


Nu ska man väl försöka käka lite frukost och sen ska jag se om jag hinner göra lite läxor innan taxin kommer vid halv elva.

Vet ni vad det bästa är med vädret idag?
Jag älskar det :)
Det har inte att göra med min sinnessträmning, utan jag njuter när det är lite molnigt och ingen gasande sol irriterar mig i ögon hela tiden.
Hoppas det börjar regna också, ska bara komma ihåg att få med mig ett paraply då :D

TT

Kommentarer
Postat av: Knutte

Haha klockren ;)

2011-05-24 @ 10:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0