snart så landkrabbor :)

Nu är jag är sminkad och påklädd :)



Nu gäller det att packa väskan och sen se till så man tar sig ner till pizzerian till 3.
Då blir det mat och snack innan avfärd :D hehe

Vid 4 så kommer Connie(och Erik, tor jag) och sen är väl bussen nästan där :D

Jag har hittat vilken klänning jag ska ha ikväll, men frågan nu är om kläderna jag har på mig passar sig :S

Jag kommer säkert ändra mig i sista minuten som vanligt :D hehe

Frågan så är på allas läppar.
Är Bandit Båten redo för Tierparna? ;) hehe

jag kastar upp bilder på lördag, om jag inte lyckas skicka några blogginlägg via mobilen under kvällen :)

Ha det så gott landkrabbor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0