snacka om...

Ja, vad kan jag säga?!
Det blev en helg att minnas iaf :D hehe
Fast jag måste erkänna, jag verkar ha minnesluckor... jag minns det mesta, men har inte riktigt koll på vilken ordning att har hänt :)
Men bilder tänkte jag bjuda på, men jag kan inte lova bra bilder då jag var konstant full(förutom 3 timmar då jag var stort behov utav vatten och mat och av att bortsa tänderna).
Sen så lyckades jag hitta det lokal vattenhålet på båten ;)
Och då började iaf jag om igen :D haha
Men satan så gott den första ölen smakade på lördags morgonen :)

Men jag lyckades iaf hålla mig på benen hela resan, i skillnad från andra ;) hehe
Jag har även upptäckt en ny kärlek. Ett band som jag inte hade hunnit lyssnat på innan resan.
Blowsight, tack Jeppe!
Jag är helt kär i en av deras låtar iaf. Bandit for life.
Jag rekommendera verkligen den låten, speciellt att spela på en förfest :)

Jag kommer senare idag lägga upp bilderna från kryssning, men det är bara bilder från min kamera.
Sen finns det bilder på mångas telefoner.
Så vill man se mera så får man tjata på Knutte, tror hon var bättre på det här med att knäppa kort än jag :D hehe

Men gårdagen(kväll) bestod utav en het dusch och jordgubbar med lite chokladsås :)
Samt en ny bok :)

mums mums :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0